بهترین موقعیت جغرافیایی هتل های کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل پارسیان کیش

هتل سه ستاره پارسیان کیش در سال 1374 در جزیره زیبای کیش احداث گردید. این هتل از صد آپارتمان و سوئیت تشکیل شده است که ابعاد این اتاق ها 70 تا 120 متری می باشد و ظرفیت آن ها 7 تا 10 نفر است. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع غذاهای متنوع و با کیفیت مانند: دریایی و فست فود و کبابی را برای پذیرایی از میهمانان گرامی تور کیش نوروز 97 خود در نظر گرفته است و رستوران هتل در فضای بیرونی هتل با ظرفیت 60 نفر می باشد.

هتل پارسیان کیش با موقعیت عالی و در منطقه تجاری کیش واقع شده است و دسترسی آسان به مراکز خرید مشهور نظیر: زیتون و اسکله تفریحی که دقیقا مقابل هتل قرار دارد و همچنین هایپر مارکت، پانیذ، پردیس و تالار شهر هم نزدیک هستند که چند دقیقه پیاده تا آنها راه است. این هتل با فرودگاه کیش ده دقیقه فاصله دارد در تور کیش بهار 97 و در نزدیکی دریا قرار گرفته است.

امکانات هتل پارسیان کیش:

رستوران، لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، روم سرویس تمام وقت در تور کیش اردیبهشت 97، سالن همایش با ظرفیت 140 نفر (مجهز به سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری و ویدئو پروژکتور)، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها، اجاره اتومبیل بدون راننده، ماهواره، تلویزیون، صندوف امانات، آرایشگاه بانوان و آقایان، خشکشویی، مینی بار در تور کیش فروردین، دوربین مدار بسته در فضای هتل و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پارسیان کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل پارسیان کیش 

هتل پارسیان کیش

 

هتل پانیذ کیش

هتل دو ستاره پانیذ یکی از پرطرفدارترین هتل های جزیره کیش می باشد. هتل پانیذ کیش در یکی از بهترین موقعیت های جزیره کیش قرار دارد و از این رو دقیقا روبروی بازار مروارید بوده و همچنین نزدیک پردیس 1 و 2، رویا مال، هایپر مارکت، مجتمع تجاری و زیتون می باشد.

هتل پانیذ کیش دارای محیطی جالب با ساختمانهایی طراحی شده به سبک اسپانیایی که به صورت بلوک بلوک مجزا هستند و در هر بلوک دارای چند طبقه می باشد. در رستوران این هتل سرو صبحانه بوفه و سرو نهار و شام با منوی غذایی متنوع از انواع غذاهای سنتی از میهمانان تور کیش اردیبهشت خود استقبال می کند.

شایان ذکر است که این هتل جذاب و زیبا نزدیک ساحل بوده و با فرودگاه کیش 3 کیلومتر فاصله دارد. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر پنج سال رایگان می باشد و یکی از مزیت ها و امکانات این هتل تخفیف 50 درصدی پارک دلفین و سیرک و ترانسفر فرودگاهی می باشد در تور کیش فروردین 97 و علاوه بر این از اتاق های بسیار تمیز و شیک و مرتب تشکیل شده است.

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران (ظرفیت صد نفر)، کافی شاپ، ماهواره، تلویریون، یخچال، اینترنت در لابی، سرویس ایرانی و فرنگی، حمل و نقل در تور کیش نوروز، مجهز به سیستم تهویه هوا، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، فضای سبز، صندوق امانات و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پانیذ کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در زمینی به مساحت 2000 مترمربع در سال 1375، در میدان سیری احداث گردید. این هتل با معماری استثنایی و بی همتا و محیطی سرسبز با درختان نخل، گل و گیاه، محوطه ای زیبا همراه با آبنماها و نورپردازی زیبا در تور کیش بهار می باشد.

هتل تعطیلات کیش دارای 70 واحد شامل آپارتمان و سویئت های کانکت و رویال با ظرفیت 225 تخت با امکانات مجهز به تلویزیون، اینترنت وای فای، مجهز به سیستم سرمایش، مجهز به سیستم تهویه مطبوع، یخچال و مینی بار، حمام، سرویس های ایرانی و فرنگی، تلفن و ... می باشد. رستوران هتل تعطیلات کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی بسیار زیبا و امکان سرو در سوئیت ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز می باشد.

فاصله هتل تعطیلات کیش به ساحل و بازار بزرگ پردیس 2 به صورت پیاده حداکثر ده دقیقه و همچنین تا فرودگاه کیش دوازده دقیقه می باشد و برای کودکان زیر پنج سال رایگان است. 

امکانات هتل تعطیلات کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ در فضای سبز ، خدمات خانه داری، پارک کودکان، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس در تور کیش فروردین، لاندری، اینترنت در لابی و اتاق ها، فضای سبز، کافی نت، سالن ورزشی، نمارخانه، فروشگاه، روم سرویس و ... می باشد.

تلفن رزور هتل تعطیلات کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش در تور کیش بهار 97

 





:: برچسب‌ها: بهترین موقعیت جغرافیایی هتل های کیش,رزرو تور کیش و بلیط کیش,رزرو هتل های خوب کیش,معرفی تور کیش,تور های لحظه آخری کیش,نرخ مناسب تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91900
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی